Teoste reprodutseerimine ilma omaniku kirjaliku loata on keelatud.
DownloadItaalia reisilt on säilinud mitmeid Mägi visandiplokke, mis üllatuslikult kujutavad peamiselt kiireid visandeid inimeste peadest. Siiski on siin-seal pudemeid ka üksikute nimedega, näiteks on Mägi kirjutanud Veneetsias üles Püha Markuse väljakul asuva restorani Falciani nime ning Campiello della Fenice väljaku koos seal asuva teatrihoonega, samuti Veneetsia ühe tuntuma silla Ponte di Rialto, mille lähedal asus tema hotell, ja San Felice kiriku. Teadaolevad Veneetsia maalid ei kujuta aga ühtegi neist objektidest. Lisaks on märge „Luisa Lebreton“, mis võib viidata Michiel Dalle Colonne palees ruume omanud naisterahvale, kuid kas ja millised nende seosed olid, ei tea. Võib-olla viitab sissekanne hoopis vigaselt Louis Lebretonile, kes tegi 70 aastat varem mõned värvilised litograafiad Veneetsiast.
Käesolev maal on valminud Tomas Ewaldi hinnangul Riva dei Sette Martiri piirkonnas, mis praeguseks on aga tundmatuseni muutunud, kuna fašistide võimuloleku ajal ehitati see kant ümber. Piirkond algab San Marco väljaku lähedalt Riva degli Schiavoni promenaadiga. See viitab, et Mägi ei maalinud Veneetsias väga kitsas piirkonnas, vaid otsis maalimispaiku erinevatest kohtadest. Enamasti on ta ilmselt istunud gondlis, visandades vaateid merelt linnale, vahetades nii ruumilisi perspektiive kui ka motiive. Läbivalt võib näha huvi kirikutornide vastu, kuid ükski maal ei ole siiski keskendunud tornile, vaid pigem atmosfäärile ning vormide ja koloriidi mitmekesisusele. Samuti toob ta järjepidevalt lõuendile gondleid, mis enamasti mõjuvad kompositsiooniliste elementidena, kuid olles taandatud mustavateks paatideks, millel istuvad ilma nägudeta tumedad inimfiguurid, saavad ka salapärase ja veidi müstilise tähenduse. Käesoleval maalil on Mägi kujutanud purjekat – purjekaga vaade on teada Saaremaa-perioodist. Samas on Ewaldi sõnul mõeldamatu, et kolm sõudjat sõuaksid paadiga, millel on samal ajal puri üleval – Mägi on siin näilise dokumentalismi sisse uputanud fantaasiast kantud detaile, suhtudes reaalsuse kujutamise kohustusse mänguliselt ning hoolimatult.
Teoste reprodutseerimine ilma omaniku kirjaliku loata on keelatud.