Teoste reprodutseerimine ilma omaniku kirjaliku loata on keelatud.
DownloadModelli kohta on teada vähe. 1921. aastal lõpetas Tartu Tütarlaste Gümnaasiumi samanimeline neiu, mistõttu võib oletada, et teose valmimisajal on ta 20. eluaastate alguses. Sellele viitab ka andmestik tema või nimekaimu kohta, kes olevat sündinud 1901. aastal. Antud Ludmilla Alliku ema oli aga sündinud Saadjärve ääres Äksis ning kuna Konrad Mägi maalis sealkandis 1923. ja 1924. aasta suvel, siis on võimalik spekuleerida oletusega, et Mägi tutvus neiuga just Saadjärve ääres, kus too külastas näiteks suvel vanavanemaid.
Antud teose puhul võib oletada ka Itaalia-perioodi mõju, millele viitab modelli riietus. Moeajaloolase Anu Ojavee sõnul paistab Mägi nägevat naist kui müstiliselt salapärast olendit, keda võimalikult graatsilise ja äraolevana lõuendile jäädvustada. Kompositsioonilise terviku huvides on tema sõnul maalidele paigutatud üksikuid silmatorkavaid detaile (lopsakas roos juustes või rinnaesisel, rüüžid või drapeeritud kangad jms). Traditsiooniliste elegantsisümbolitena on kasutatud ka sajandi alguskümnendite daamide garderoobi kuulunud teatraalseid karusnahku, kindaid, pärleid ja õlasalle.
Ojavee sõnul irduvad Mägi teostel kasutatud aksessuaarid sageli kaasajast ning Mägi on riietanud oma modellid mõne teise perioodi rõivastesse või sättinud nende soengud teistmoodi, kui toona parajasti moes oli.
Teoste reprodutseerimine ilma omaniku kirjaliku loata on keelatud.