Teoste reprodutseerimine ilma omaniku kirjaliku loata on keelatud.
DownloadKonrad Mägi kahest Pariisi-perioodist ei ole kindlalt teadaoleva asukohaga peaaegu ühtegi maali. Ometi võib oletada, et Pariisi periood oli viljakas, valmis mitukümmend teost ja eraldi peatüki moodustavad 1911. aasta suvel Normandia rannikulinnas Dieppe’is valminud teosed. Sinna jõudis Mägi koos sõbra Ferdinand Kulliga mai alguses.
Kuna 1911. aasta suvi oli erakordselt palav, siis lähematel kuudel tulvas üle linna suvitajate laine, mida on näha ka mõnel Mägi eskiisil, kus randa on jõudnud erakordselt palju inimesi. Linnake oli ülerahvastatud ja nõudlus suur, tõusid ka toiduainete hinnad ning Mägi ja Kulli rahad lõppesid kiiresti. Elati vaesuses, toitudes vahel vaid piimast ning Dieppe’ist lahkuti juba augustis, kuigi plaanitud oli jääda septembrini.
Mägi hakkas esimesena tööle Dieppe’i keskaegse katedraali juures, kuid praeguseks teame tänu mustvalgele reproduktsioonile vaid üht maali. Hiljem kujutas Mägi ka rannikut, tehes pea iga päev jalutuskäike linna ümbruses ning maalides. Kulli sõnul maalis Mägi palju, kujutades mitmel korral nii katedraali kui ka kohalikku kasiinot. Käesolev maal avab vaate Dieppe’i rannale ja selle taga olevatele kriidikivist kaljudele. Tegemist on osaga rohkem kui 120 kilomeetri pikkusest kaljusest rannajoonest, mida on maalinud teiste seas Monet, Pissarro, Renoir, Courbet jt. Võrreldes Norra-perioodiga on Normandia vaade tunduvalt avaram ning valgusküllasem, kompositsiooni ei ole täis maalitud, vaid sinna on jäetud palju avarust. Pintslikiri on voogavam, värvilahendused kirjumad ning vormikäsitlus abstraktsem.
Teoste reprodutseerimine ilma omaniku kirjaliku loata on keelatud.