Teoste reprodutseerimine ilma omaniku kirjaliku loata on keelatud.
DownloadOberstdorfi motiivide puhul kerkib – sarnaselt ka näiteks Itaalia-perioodile – üles küsimus, millisesse perioodi need ikkagi kuuluvad. Kuivõrd palju lõpetas Mägi maale Oberstdorfis ja kui palju hiljem kavandite põhjal Tartus? Kuivõrd palju on need kantud veel reisimuljetest ja võõras kohas viibimise ekstaatilisusest ning mil määral kuuluvad need hoopis Tartu närvilisuse ja süvenenud paranoia sfääri?
Võimalik, et käesolevat maali võiks seetõttu vaadelda mitte ühe ega teise perioodi osana, vaid piirialal asujana – kahe maalimisetapi lõikumispunktis oleva teosena, kus kehtivad mõlema etapi loogikad, nt reisimuljetest kantud harmooniline kompositsioon ja järsult süvenenud vaimsest surutisest esile kutsutud närviline pintslilöök. Säärase piiritsoonis oleva maalina peegeldub siin aga eriti hästi Konrad Mägile iseloomulik eemaldumine ankurdamise eest.
Teoste reprodutseerimine ilma omaniku kirjaliku loata on keelatud.